fbpx
Liigu põhisisu juurde Ligipääsetavus

Otsing

Eelinkubatsiooniprogramm Lääne-Virumaal

Kas oled ettevõtlik ja otsid võimalust äriidee arendamiseks? Stardi lennukalt ja alusta oma äriidee elluviimise teekonda kogenud ekspertide juhendamisel eelinkubatsiooniprogrammis.

𝐌𝐢𝐤𝐬 𝐨𝐬𝐚𝐥𝐞𝐝𝐚?

Kahepäevase programmi raames saad:

  • inspiratsiooni ja tuge äri kasvatamiseks;
  • omandad väärtuslikke teadmisi ja praktilisi oskuseid;
  • õpid parimatelt koolitajatelt;
  • kohtud teiste ettevõtlike inimestega ja suurendad kontaktide võrgustikku.

𝐊𝐨𝐨𝐥𝐢𝐭𝐚𝐣𝐚𝐝:

  • kogenud ettevõtja Aleksander Gansen
  • auhinnatud tootedisainer Helen Minarik
  • turundusvaldkonna ekspert Kristi Jõeäär
Eelinkubatsiooniprogrammi viib läbi Tehnopol Startup Inkubaator ja osalemine on TASUTA!
Liitu programmiga ja vii äriidee uutesse kõrgustesse!
Anna oma äriideele võimalus – 𝐫𝐞𝐠𝐢𝐬𝐭𝐫𝐞𝐞𝐫𝐮 𝐤𝐨𝐡𝐞: https://forms.gle/gV6Z7Ec5ncBxCX7B8
PÄEVAKAVA
𝟐𝟑. 𝐣𝐚𝐚𝐧𝐮𝐚𝐫 𝐤𝐞𝐥𝐥 𝟏𝟎:𝟑𝟎-𝟏𝟓:𝟒𝟓
10.30-12.00 Ärimudel
12.00-12.30 Lõunapaus
12.30-14.00 Meeskonna moodustamine
14.00-14.15 Sirutuspaus
14.15-15.45 Raamatupidamise ABC
𝐊𝐨𝐨𝐥𝐢𝐭𝐚𝐣𝐚: 𝐀𝐥𝐞𝐤𝐬𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐆𝐚𝐧𝐬𝐞𝐧
Aleksander Gansen on üle 30 aastase kogemusega ettevõtja, kes on kaasasutanud mitmeid idufirmasid tarneahela ja web3 valdkonnas ning aidanud ettevõtetel ehitada üles müügitiime ja kaasata investeeringuid. Praegu keskendub Aleksander kogukondade loomisele ja jagab oma ulatuslikke teadmisi uue põlvkonna ettevõtjatega.
***
𝟐𝟒. 𝐣𝐚𝐚𝐧𝐮𝐚𝐫 𝐤𝐞𝐥𝐥 𝟏𝟎:𝟎𝟎-𝟏𝟔:𝟎𝟎
10.00-11.30 Toote- ja teenusedisain
11.30-13.00 Klientide ja konkurentide analüüs
13.30-14.00 Lõunapaus
14.00-15.30 Turundus ja kommunikatsioon
15.30-16.00 Lõpusõnad ja networking
𝐊𝐨𝐨𝐥𝐢𝐭𝐚𝐣𝐚𝐝: 𝐇𝐞𝐥𝐞𝐧 𝐌𝐢𝐧𝐚𝐫̌𝐢́𝐤 𝐣𝐚 𝐊𝐫𝐢𝐬𝐭𝐢 𝐉𝐨̃𝐞𝐚̈𝐚̈𝐫
Helen Minařík on auhinnatud tootedisainer, kellel on 20 aastane kogemus UI/UX tööstuses ja teenusedisainis.
Kristi Jõeäär on enam kui 20 aastase turunduskommunikatsiooni kogemusega ekspert, kelle käe all ja osalusel on mitmed suurettevõtted oma kommunikatsiooni ja turundust ellu viinud. Kristi on töötanud nii kliendi kui agentuuri poolel ja seetõttu evib head arusaama, mismoodi läheneda erinevatele sihtrühmadele, et saavutada kokkulepitud turundus- ja kommunikatsiooni eesmärke.

Kuva vähem