Külalislahkuse arendamise programmi ootame osalema inimesi, kes saavad päriselt suunata ettevõtte käekäiku ja rakendada vajalikke tegevusi teeuste arendamiseks.
Programmi raames valime osalema mõlemast maakonnast 12 ettevõttet ehk kokku 24 ettevõtet.
Kohtade arv on piiratud!
Programmi kava:
27.- 28. märts – Külalislahkuse juhtimine ja teeninduskultuuri arendamine – 2 päeva, teenindusjuhtidele
Koolitajaks on Signe Kiisk, kogenud konsultant ja koolitaja, kes on spetsialiseerunud organisatsioonide arendamisele ja personali koolitamisele.
Koolituse tulemusena mõistab osaleja külalislahkuse olulisust turismiettevõtluses ja selle mõju ettevõtte edule, uusi trende külalislahkuse praktikates, mis kasvatab klientide rahulolu ja lojaalsust, kultuuridevahelist erinevust edukas kommunikatsioonis, suhelda kriitilistes suhtlussituatsioonides, meeskonda juhtida ja motiveerida.
Omaosalus: 40€, hind sisaldab majutust koos hommikusöögiga, 2 lõunasööki ja 1 õhtusöök.
07. aprill – Külalislahke teenindus – teenindusjuhtidele
Koolitajaks on Mari Arnover, kes on kogenud koolitaja ja kelle eesmärgiks on aidata ettevõtetel mõista enda kliente – kes nad on, mida nad väärtustavad ja mida vajavad.
Koolituse tulemusena saad enda ettevõttes parandada külalislahkuse taset ning tugevdada piirkonna turismisihtkohtade konkurentsivõimet. Koolituspäeva eesmärk on anda osalejatele praktilised teadmised ja tööriistad, et nad saaksid paremini mõista ja rakendada teenuste disaini põhimõtteid oma igapäevases töös.
Omaosalus 20€ hind sisaldab lõunasööki.
Aprill, mai, juuni, september – Õppereisid Eestis ja Virumaal ning programmis osalevate ettevõtete külastused.
13.-15. oktoober – Programmi õppereis Lätis – 3 päeva, juhtidele ja keskastmejuhtidele.
Omaosalus: 150€, sisaldab transporti, 2 ööd majutust koos hommikusöögiga, 2 õhtusööki, 2 lõunasööki.
4. november- Teenusedisain – toodete arendamise suunal
Koolitajaks Anne Roosipõld, kes on koolitaja, õppejõud, autor ning kaasautor mitmetel raamatutel, mis on keskendunud restoraniteenindusele ning toitlustusele.
Koolituse tulemusena teab osaleja, mis on külalislahke teenindus, teenindusejuhtimine, kuidas luua ideaalset klienditeekonda ja pakkuda klientidele parimaid kogemusi.
Omaosalus 20€ hind sisaldab lõunasööki.
Novembri lõpus kohtumine: Programmi kokkuvõted ja tulemuste hindamine
Igal koolitustel võivad soovi korral osaleda erinevad inimesed ettevõttest ja osalustasu tasutakse eraldi enne igat koolitust.
Eeldused programmis osalemiseks:
- Ettevõttel on välisturisti vastuvõtu võimekus – korrektses eesti ja inglise keeles veebileht, teenuse osutamiseks vajalik võõrkeeleoskus suhtlustasemel;
- Ettevõte on motiveeritud arendama oma ettevõtet ja pakkuma paremaid teenuseid – igal programmi koolitusel peab ettevõtte esindaja osalema (ei pea alati sama isik olema);
- Ettevõtte asukoht on Ida-Virumaal või Lääne-Virumaal;
- Ettevõte on puhkaeestis.ee esindatud;
- Ettevõte on valmis panustama oma ressursse ja aega programmi osalemiseks;
- Ettevõte järgib keskkonnasäästlikke tavasid ja on valmis pühendumajätkusuutlikule turismile;
- Ettevõtte esindajal on valmisolek jagada oma kogemuslugu programmis osalemise kohta teiste sihtkoha turismitegijatega.
Osalemiseks palume paari-kolme lausega kirjeldada oma motivatsiooni külalislahkuse arendamise programmis osalemise kohta.
Lisainfo:
Maie Urbas
Virumaa DMO juht
5014287